شناسه : 24938
نویسنده : استان فارس
عکس
بیانیه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان فارس در محکومیت عادی سازی و روابط با رژیم غاصب صهیونیستی

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس

در روزهای اخیر شاهد پرده برداری از یکی از رخدادهای تامل برانگیز و عجیب در روابط سیاسی امارات متحده عربی با رژیم نامشروع، ظالم و غاصب صهیونیست بودیم.

بسیجیان و حقوقدانان استان فارس توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، این اقدام خائنانه که اهداف چندگانه ای از جمله مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی، تضعیف جبهه مقاومت فلسطینی، فراموشی مسئله قدس و فلسطین و بسترسازی برای اجرای پروژه معامله قرن و خاورمیانه جدید و ایجاد شرایط برای همه گیر سازی روابط جهان عرب با اشغالگران صهیونیست را دنبال می کند محکوم می‌نمائیم، همه توجیه‌های که این حاکمان مستبد برای عادی‌سازی روابط با رژیم تل‌آویو اعلام کرده و آن را ترویج می‌کنند، خیانتی به این بزرگی و خنجر از پشت به مردم فلسطین و مسائل عادلانه امت اسلامی را نمی‌تواند توجیه کند، لذا این حرکت شیطانی محکوم به شکست بوده و نه تنها دستاوردی برای مثلث آمریکا ، رژیم صهیونیستی و آل سعود نخواهد داشت بلکه در معادله ای معکوس شتاب گرفتن روند نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استیفای حقوق مسلم فلسطینی‌ها را رقم خواهد زد.

اکنون با مدیریت آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی، چهره های نفاق در حمایت از آرمان فلسطین به تدریج کنار زده شد و به تدریج نیات واقعی و شوم آنان برملا گردید، برقراری روابط رسمی دولل امارات و بحرین با اسرائیل و عادی سازی آن، شکست قبح روابط اعراب و اسرائیل، پشت کردن به آرمان فلسطین، خیانت به امت اسلامی، تایید ظلم و ستم علیه مردم مظلوم فلسطین، زدن خنجر جفا بر ستون فقرات مقاومت و تغییر توازن قدرت به نفع رژیم صهیونیستی و ... است، در حالی که بررسی تحولات هفتاد سال گذشته همچون حمایت های علنی شاه مخلوع ایران، انورسادات، حسنی مبارک، بن علی و ... بیانگر شکست از پیش تعیین شده برقراری روابط با رژیم صهیونیستی است که همکاری با دشمن اسلام و مسلمانان و همراهی کردن با کفار و مشرکین بر اساس سنت الهی، نتیجه ای جز خواری و ذلت به دنبال نخواهد داشت و آنچه اماراتی ها و بحرینی‌ها انجام دادند خوش خدمتی و خوش رقصی انتخاباتی به ترامپ و نتانیاهو در این شرایط و زمان است. امریکا و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای توافقنامه طرح معامله قرن بدانند این اقدام پلید منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد و بر خلاف تصور با باطل سازی رویای خاورمیانه جدید ، از آینده‌ای خطرناک برای آنها به ویژه ساکنین کاخ شیشه‌ای امارات خبر می دهد.

ما بسیجیان حقوقدان با آزادگان جهان عهد میبندیم که همچون صخره ای استوار در برابر طرح شکست خورده عادی سازی روابط، تا نابودی صهیونیزم سفاک وآزادی فلسطین از بحر تا نهر ایستاده ایم .

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.