شناسه : 25552
نویسنده : استان فارس
عکس

روز گذشته خبر عروج آسمانی سردار «عبدالرسول استوار محمودآبادی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و هم رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درد و تالم تازه‌ای را بر دلهای عاشق و رهروان خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس نهاد.

شهید سردار «استوار محمودآبادی» همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و از شاگردان شهید محراب آیت‌الله دستغیب شب گذشته پس از ۴۰ سال خدمت و تلاش مخلصانه و تحمل سال‌ها درد عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید سردار «استوار محمودآبادی» از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل به دفاع از کشور پرداخت و بار‌ها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

وی از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

 

Image removed.

 

شهید سردار «استوار محمودآبادی» پس از دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم و فنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال‌غرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

Image removed.

Image removed.

 

شهید سردار «استوار محمودآبادی» در ماموریت اخیر خود در کشور عراق، به ویروس کرونا مبتلا شد و به علت وخیم شدن صدمات ریه و سابقه شیمیایی بودنش، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک این شهید والامقام امروز در در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.